Klachtenregeling

Ben je niet tevreden over Woonhuis de Huismus?

Dan kun je een klacht indienen. De eerste stap is dat je in gesprek gaat met de begeleider, lost dit niets op? Ga dan in gesprek met de persoonlijk begeleider. Kom je er nog niet uit? Dan kan je de klacht neerleggen bij de directie van Woonhuis de Huismus.

Woonhuis de Huismus is aangesloten bij KPZ Klachtenportaal Zorg. Via deze link kom je in het formulier voor het indienen van je klacht nadat de voorgaande stappen hebt gevold. Je typt je naam, je adres en je telefoonnummer in. Daarna omschrijf je kort je klacht.

Hoe gaat het verder?

Klachtenportaal Zorg heeft onafhankelijke klachtfunctionarissen die je klacht onderzoeken. De klachtfunctionaris neemt contact met je op zodra je het korte formulier hebt ingevuld. Je kunt je verhaal dan mondeling vertellen. De klachtfunctionaris luistert goed en gaat met je klacht naar Woonhuis de Huismus. Er kan dan een gesprek volgen met jou, Woonhuis de Huismus en de klachtfunctionaris. We lossen het samen vast op!